H2E dekarbonizacija
Jedina uspešna patentirana dekarbonizacija vozila
patentirano · dokazano · bezbedno
H2E Dekarbonizacija
Naslage ugljenika vremenom nepovoljno utiču na izmenu radne materije motora.
Performanse opadaju. Posledično se javljaju trzaji prilikom dodavanja gasa, smanjenje kompresije, lošije sagorevanje goriva, povećana potrošnja i, na kraju, otkazuivanje skupih delova. Naslage se stvaraju tokom rada kako benzinskog, tako i dizel motora i to - u samoj kompresionoj komori (klipovima, ventilima, sedištima ventila), ali i u periferijama poput EGR ventila, katalizatora, turbine i DPF-a. Sve ovo vodi povećanju troškova održavanja i uobičajeno je ne samo za starije, već i za novije motore, zbog uskih optimalnih opsega u kojima rade.
Najjednostavniji način čišćenja motora vašeg vozila!
Dekarbonizacija je postupak ubrizgavanja prave količine H2E® gasa u usis vazduha motora. Gas tada reaguje i rastvara nakupljene naslage ugljenika unutar kompresione komore i izduvnog sistema. Ovaj postupak ne sadrži nikakve štetne, opasne ili agresivne hemikalije, u stvari jedini nusproizvod je vodena para. Uklanjanje nataloženog ugljenika vraća efikasnost motora u funkcionalne uslove slične fabričkim.
NAJČEŠĆI PROBLEMI SA MOTORIMA
Ogledaju se u slabljenju performansi, trzajima prilikom dodavanja gasa, smanjenju kompresije, lošijem sagorevanju goriva, povećanoj potrošnji. Na kraju, sve ovo dovodi do otkazivanja skupih delova motorne grupe. Naslage ugljenika se stvaraju tokom rada benzinskog i dizel motora, kako u samoj kompresionoj komori (klipovima, ventilima, sedištima ventila), tako i u periferijama poput EGR ventila, katalizatora, DPF-a. Nakupljanje ugljenika nije problem samo kod starijih motora - i novi motori su mu podjednako podložni zbog uskih optimalnih opsega u kojima rade.
H2E ČIŠĆENJE MOTORA OD UGLJENIKA
H2E tretman čišćenja motora primenjiv je na svim vozilima, bez obzira na vrstu fosilnog goriva koje koriste - kao što su dizel, benzin, tečni naftni gas. Redovnim tretiranjem motora H2E gasom, kvarovi uzrokovani nakupljanjem ugljenika smanjuju se do čak 80% Samim tim smanjeni su i troškovi održavanja.
H2E tehnologija je primenljiva na automobile, kamione, autobuse, poljoprivredne mašine, teške / lake mašine / opremu. H2E modularni dizajn znači da je on u potpunosti prilagodljiv potrebama klijenta.
Osnovne prednosti H2E tehnologije
Efekti jedinstveno dizajniranog H2E uređaja i tehnološki najnaprednijeg sistema su
olakšana izmena radne materije i potpunije sagorevanje goriva u kompresionom prostoru.
Zahvaljujući tome dobijamo: dugotrajniji motor, smanjenje troškova održavanja, manju emisiju štetnih izduvnih gasova (do čak 75%) i smanjenje potrošnje goriva (i do 15%). Napredni H2E tretman smanjuje naslage ugljenika i tako obnavlja snagu/obrtni moment motora i smanjuje trenje. Sve ovo dovodi do ravnomernijeg ubrzanja i lepšeg ugođaja u vožnji.
VODONIK I KISEONIK
Razvijamo tehnologiju koja omogućava proizvodnju vodonika i kiseonika ponovljivog kvaliteta bez obzira na uslove u kojima se sistem nalazi. Kako svaki motor sa unutrašnjim sagorevanjem zahteva različite parametre, razvili smo sistem koji se kostantno prilagođava na osnovu povratnih informacija, kako bi se postigao maksimalan efekat / korist od H2E dekarbonizacije motora.
Android Aplikacija
H2E® gas se dovodi u usis vazduha motora. Tačni parametri motora vozila se unose u aplikaciju, koja proračunava preciznu količinu gasa koji je neophodan, kao i vreme koje je potrebno za najbolje rezultate čišćenja - za svaki pojedinačni specifični motor na kom se tretman vrši.
Komunikacija
H2E® aplikacija odbrojava zadato vreme tretmana i obaveštava vas kada je proces dekarbonizacije završen.
Analiza
H2E® aplikacija sakuplja podatke o vozilu i analizira ih - kako bi poboljšala efekte čišćenja!