Dekarbonizacija Audi A5 3.0 TDI
Audi A5 3.0 TDI
BOSCH EDC17C14
Optimizacija motora Stage 1
H2E dekarbonizacija motora
Merenje efekta
240 KS & 500 Nm - deklarisano prema proizvođaču
241 KS & 514 Nm - izmereno po dolasku
252 KS & 525 Nm - nakon H2E ECC postupka dekarbonizacije + DPF čišćenje
289 KS & 610 Nm - SVWAT Stage 1
299 KS & 617 Nm - fino podešavanje
+11 KS & +11 Nm - učinak H2E dekarbonizacije
+58 KS & +103 Nm
Veći deo dana otišao je na posao na ovom A5. Po dolasku, automobil je imao šifru za grešku na EGR ventilu i visoku zaprljanost filtera čestica čađi - DPF, koji se osetio mirisu izduva. H2E dekarbonizacija motora i hemijsko čišćenje filtera čestica čađi rešili su probleme i takođe napravili veliku razliku između učinka, viši nivo snage nego što proizvođač deklariše, što je uobičajeno za ovaj motor u punoj funkciji. Zatim šišamo motor sa našom optimizacijom Stage 1 i na istom softveru dodajemo Cetan Booster koji povećava energetsku vrednost u gorivu i razlika postaje osetno primetna, motor više prima gas u visokim obrtajima i ne zagušuje se. Temperatura izduvnog sistema je niža!
BOSCH EDC17C14
Optimizacija motora Stage 1
H2E dekarbonizacija motora
Merenje efekta
240 KS & 500 Nm - deklarisano prema proizvođaču
241 KS & 514 Nm - izmereno po dolasku
252 KS & 525 Nm - nakon H2E ECC postupka dekarbonizacije + DPF čišćenje
289 KS & 610 Nm - SVWAT Stage 1
299 KS & 617 Nm - fino podešavanje
+11 KS & +11 Nm - učinak H2E dekarbonizacije
+58 KS & +103 Nm
Veći deo dana otišao je na posao na ovom A5. Po dolasku, automobil je imao šifru za grešku na EGR ventilu i visoku zaprljanost filtera čestica čađi - DPF, koji se osetio mirisu izduva. H2E dekarbonizacija motora i hemijsko čišćenje filtera čestica čađi rešili su probleme i takođe napravili veliku razliku između učinka, viši nivo snage nego što proizvođač deklariše, što je uobičajeno za ovaj motor u punoj funkciji. Zatim šišamo motor sa našom optimizacijom Stage 1 i na istom softveru dodajemo Cetan Booster koji povećava energetsku vrednost u gorivu i razlika postaje osetno primetna, motor više prima gas u visokim obrtajima i ne zagušuje se. Temperatura izduvnog sistema je niža!